screen

Webinar

Online •

Medius Spend Management - Spar tid og penger på innkjøpsprosessen

Dato

Tid

10.00-10.30

Pris

Arrangementet er gratis

Nysgjerrig på automatisering av innkjøpsprosessen?

Automatisér og få kontroll over den strategiske innkjøpsprosessen
Den strategiske innkjøpsprosessen er alt som skjer fra anskaffelse til betaling. Mange av oppgavene i innkjøpsprosessen kan automatiseres.

Anskaffelsen
Spar tid på å gjennomføre og sammenstille anskaffelser med leverandørene. Få bedre støtte for å konkurranseutsette leverandørene i en ren prisforhandling.

Avtalehåndtering 
Få en tydelig oversikt over alle avtaler, med autorisasjonskontroll, tilgangssyring og oversikt over fornyelse. Kanskje trenger du støtte for elektronisk signering også?

Innkjøp/Procurement
Få bedre kontroll for å sikre at organisasjonen gjør innkjøpene fra rett leverandør til rett pris. Unngå fakturaer på innkjøp som ikke er godkjent ved å ha en godkjenningsprosess i forkant av at innkjøpet gjennomføres.

Leverandørfaktura håndtering (Account Payable Automation/AP Automation) 
Minimer manuell håndtering av leverandørfakturaer ved å koble faktura mot innkjøp i en automatisk prosess.

Leverandørstyring (Supplier Management)
Automatiser onboarding-prosessen av nye leverandører og samtidig sikre at dine leverandører etterlever dine krav.

Betaling (Payment Automation)
Få en løsning for å betale dine leverandører til rett tid, uten rentekostnader.

Kunne du tenke deg å automatisere ovennevnte oppgaver og er nysgjerrig på hvordan du kan digitalisere innkjøpsavdelingen?

I dette webinaret vil vi behandle mange utfordringer som organisasjoner møter knyttet til hele prosessen "Source to Pay". 
Vi ser også på hvilke muligheter moderne systemstøtte gir for å møte disse utfordringene.

Webinaret passer for deg som jobber med strategisk innkjøp.

Meld deg på!