screen

Webinar

Online •

SuperOffice CRM - Hele kundereisen i ett system

Dato

Tid

10.00-10.30

Pris

Arrangementet er gratis

Nysgjerrig på hvordan du får oversikt over kundeforholdet?

Kundene er det viktigste i alle bedrifter og det er lettere enn noen gang å bytte leverandør. Derfor er det ekstremt viktig å ta godt vare på kundene sine og å gi dem en god kundeopplevelse.

Å strukturere informasjon og data om dine kunder i et CRM system burde være et minimum. Å dele denne informasjonen på tvers av organisasjonen gjør at alle er oppdatert på hva som skjer til enhver tid.

Hele kundereisen finner du i SuperOffice CRM;

  • fra første kontaktpunkt med ny potensiell kunde,
  • via markedsføringsprosessen
  • til et salgslead, salgsprosessen og pipeline management,
  • til leveranse og support av en eksisterende kunde - finner du i SuperOffice CRM.

Ved å integrere din SuperOffice CRM løsning med ditt ERP system gir deg i tillegg økonomisk informasjon om ditt kundeforhold på samme sted.

I dette webinaret snakker vi om og viser hvordan et CRM system gir hele kundebildet samlet på et sted.

Webinaret passer for alle som har dialog med kunder og leverandører.

Meld deg på!