DIGITAL HANDEL by Exsitec

Dato
30 mars 2022

Tid
10.00-12.00

MELD MEG PÅ

Pris
Dette digitale eventet er gratis

 

Under webinardagen Digital Handel by Exsitec byr vi på ni webinarer på under to timer, med fokus på digital markedsføring, om hvordan dere kan tenke rundt kundereisen i omnikanal og hvordan dere kan øke salget. 
Vær velkommen til å melde deg på!

Exsitec er et løsningsorientert IT-foretak som brenner for å gi bedre kundeopplevelser og en sømløs digital handel, til og med for de som i hovedsak driver B2B.

LES MER OM VÅRE ULIKE WEBINARSPOR UNDER

Registrer deg her

Velg et spor eller velg ditt eget!

Velg blant 3 spor fulle av inspirasjon!

AdobeStock_105298748-1

Spor 1 - Digital markedsføring

I dette sporet tilbyr vi tre økter innen digital markedsføring, som er et område som går hånd i hånd med digital handel. Vil du ha et bedre inntrykk av SEO eller blir du inspirert av hvordan du setter opp en digital kampanje? I så fall melder du deg på dette sporet.

aerial-business-computer-1011329

Spor 2 - Kom i gang med digital handel

Velger du dette sporet vil du få svar på hva det koster å komme i gang med digital handel. Det er kanskje et av de vanligste spørsmålene vi får. I tillegg så går vi igjennom modenhetsstigen og dens ulike trinn for digital handel. Finn ut hvor digitalt moden din bedrift er!

MELD MEG PÅ
AdobeStock_121740536

Spor 3 - Digital handel 2.0

Sporet for dere som allerede har en plattform og som ønsker å vite mer om hvordan dere kan ta dere til neste nivå!
Her kommer vi til å snakke om design og brukervennlighet (UX), PIM-systemets roll men også kikke på trender og buzzwords det er greit å ha kontroll på i 2022. 

MELD MEG PÅ

Et utvalg av vårens inspirerende talere

Markus Rundlöf
Markus Rundlöf

UX-expert Exsitec

Hans Audun
Hans Audun

Manager Norway - Litium

Karin Axelsson
Karin Axelsson

Sales Manager - Pineberry

Adán Hultgren
Adán Hultgren

PIM-expert - Partnersense

Digitale-spor-1

10.00

Namnlös design (1)

Tor Magnus Kolflaath 
Gründer 
Inbound Group

Hvordan fungerer egentlig inbound markedsføring for B2B? Hvordan følger man kundene på nettet og hvordan genererer man flere forretningsmuligheter ut fra sine besøkende? I dette webinaret, som er en favorittreprise fra høstens eventdag, så kikker vi nærmere på hva som utmerker seg på de norska B2B-foretagene som lykkes med sin digitale markedsføring via inbound.

Dette webinaret er på norsk.

10:40

frida-widesjö-rund

Frida Widesjö
Markedssjef Norge
Exsitec

 

pernilla-3

Pernilla Chis
Salgssjef E-handel & CRM
Exsitec

 

Frida Widesjö & Pernilla Chis, som driver podden "På tal om marknadsföring", går i dette webinaret igjennom suksessfaktorer & vanlige feil når man skal skape digitale kampanjer for B2B. Skape surr i omnikanal med en "always on"-strategi for deres målgruppe og gløm ikke UTM-taggene!

11:30

Karin Axelsson rund bildKarin Axelsson 
Sales manager  
Pineberry 

Karin Axelsson rund bildAxel Sundström
Markedssjef Digitalhandel  
Exsitec 

I dette webinaret så forteller Karin fra en av Sveriges ledende SEO-byråer om begrepet  SEO & SEM i sammen med Axel som er Exsitecs ekspert på søkeordsoptimering. Se til att produktene i deres digitale handel når ut og skaper en web som konverterer.

Digitale-spor-2

 

10:00

Rasmus Hellman rund

Rasmus Hellman 
Sales Manager
Litium Sverige

Dette  webinaret er en favoritreprise fra høstens eventdag og er spesielt interessant for dere som jobber med komplekse produktsalg. Rasmus har masse tips når det gjelder å gjøre det komplekse enklere å kjøpe digitalt. .

 

10:40

Hans Audun Sörensen rundHans Audun Sörensen
Country Manager 
Litium Norge 

For å avklare hva som menes med digital handel, så holder Hans fra Litium i Norge et webinar om modenhetsstige der man kan dele inn B2B-foretak ut fra hvor digitalt de jobber med blant annet sitt salg. Ikke gå glipp av sjansen til å lære mer om hvor ditt foretak befinner seg i denne modenhetstrappen! 

Dette webinaret er på norsk

11:30

Pelle-Jakobsson-cirkel-webp

Pelle Jakobsson
Forretningsutvikler
Exsitec

Vincent rund

Vincent Asp  
Forretningsutvikler
Exsitec

Hvordan skal vi tenke rundt TCO (Total cost of ownership) når det kommer til sin plattform for digital handel? Og hvor mye koster det å komme i gang? I dette webinaret resonerer Pelle & Vincent, fra Exsitec, omkring svaret på det vanligste spørsmålet de får i sine kundemøter: Hvor mye koster det?

DHSpår (2)

10:00

lars-ake-rund

Lars Åke  
Strateg & Rådgiver
Exsitec

Namnlös design (14)-1

Adán Hultgren 
PIM-expert
Partnersense

PIM-system har en sentral rolle i en vellykket satsning på digital handel. De som har valgt en enkel webshop som første steg mot digital handel, får oftest ikke med seg dette. Under dette webinaret, som er en favorittreprise fra høstens eventdag, så går vi igjennom smarte tips for produktberikelse som sparer tid når produktsortimentet på web skal oppdateres.

10:40

lars-ake-rund

Lars Åke  Wahlberg
Strateg & rådgiver digital handel 
Exsitec

Karin N rund

Karin Norrlander 
Løsningsspesialist digital handel
Exsitec

Få oversikt på hva bransjen snakker om! i dette webinaret der Karin & Lars-Åke prater om buzzwords og hva som trender akkurat nå. Skal dere gjøre mer rundt digital handel de kommende årene, så kan dere ikke gå glipp av dette webinaret!

11:30

Namnlös design

Markus Rundlöf
UX/IU designer
Exsitec

Markus har hjulpet mange velkjente varemerker til å få flotte, gjennomtenkte og konverterende websider. Dette webinaret er en favorittreprise fra høstens eventdag, men tema er alltid like aktuelt. Bra UX/UI kan nemlig gjøre stor forskjell i hvordan ditt prosjekt rundt ny digital handel lykkes.