CRM
Når en kunde tar kontakt forventer de at du vet hvem de er, hva de har kjøpt, hvem de var i dialog med sist og at du kjapt setter deg inn i deres situasjon. SuperOffice Service, sammen med SuperOffice CRM er løsningen som gir deg denne informasjonen, kjapt og enkelt.
Med SuperOffice Service sikrer du at alle henvendelser blir besvart. Alle henvendelser blir automatisk en sak/ticket og ligger i systemet til den blir løst.
La kundene kontakte deg via e-post, telefon, chat eller webskjema, alt i en og samme løsning. Enkelt for kunden og enkelt for deg.
All historikk på saken, fra første innkommende henvendelse, med alle svar, linker, bilder og kommentarer ligger på saken, slik at det er enkelt for en annen å ta over saken.
Kunden får et autosvar med saksid og link til saken i kundesenteret. Saken legges i rett kø og varsler rett saksbehandler for å besvare saken.
Du legger enkelt inn ulike svarmaler for å raskere kunne besvare oftestilte spørsmål.
Svar på oftestilte spørsmål kan også publiseres i FAQ på kundesentersiden.
Hele organisasjonen har tilgang til å se alle henvendelser som har kommet inn fra kundene. Dette gjør at dialog med kundene er enklere og kunden blir ivaretatt bedre.
Kunden sender inn en henvendelse vi e-post
Utvalgte e-postadresser som support@firma.no, post@firma.no, faktura@firma.no osv kommer direkte inn i sakssystemet og en ny sak/ticket blir opprettet og du sikrer at noen fanger opp og besvarer.
Kunden har startet en chat med dere på websiden
I løsningen får du også tilgang til en chatløsning du kan legge ut på dine hjemmesider. Kundene starter en chat som enten blir svart ut direkte eller som kan overføres til en sak for videre behandling av en annen.
Kunden kan finne svar på sine spørsmål selv
I løsningen følger det også med et Kundesenter/min-side/FAQ løsning.
Kundene kan på denne måten få svar på sine spørsmpl 24/7 og trenger ikke vente på en kundebehandler.
Se hvordan inkommende e-post behandles
I denne videoen ser du hvordan løsningen ser ut når en innkommende henvendelse via e-post skal behandles.
Vi ser på hvordan det ser ut for kunden og hvordan en saksbehandler besvarer henvendelsen.
Vi ser på alternativet å svare manuelt ved å skrive hele svaret eller hvordan man enkelt benytter svarmaler.
Se hvordan Chat fungerer i praksis.
I denne videoe ser du 3 varianter:
1. En chat som automatisk blir besvart med FAQ
2. En chat som svares ut av en kundebehandler
3. En chat som må overføres som en skal for videre behandling.
Se hvordan Kundesenteret fungerer.
I denne videoen viser vi hvordan SuperOffice Kundesenter fungerer.
Vi ser på hvordan det ser ut både for en registrert innlogget kunde og før man logger seg inn.
Her kan man søke i FAQ'er, skrive inn spørsmål og få foreslptte FAQ'er som svar eller sende inn ny sak om man ikke finner svar på sitt spørsmål.
Kontor
Support