SuperOfficeService-illustration-white-500px

SuperOffice Certified Partner

SuperOffice Service

Med sakshåndteringsmodulen til SuperOffice (ticketløsning) får du full kontroll på alle henvendelser som kommer inn, være seg om de kommer inn via telefon, chat, e-post eller fyller ut et skjema på din nettside.

Alt i én løsning

Nye SuperOffice Service er nå innebygget i CRM klienten, slik at du jobber i samme grensesnitt, både med salgsprosesser og sakshåndtering.
Mer smidig blir det ikke!

Kundeside/Min-side

Med SuperOffice får du også muligheten til å koble på en smidig og dynamisk kundeportal/kundeside/min-side-løsning!

Dette gir en ekstra verdi til dine kunder hvor de kan finne svar på sine spørsmål, logge supportsaker eller andre henvendelser på en enkel måte.

Skybasert løsning

SuperOffice Online er en skysløsning. Det betyr at du ikke trenger noen server eller installasjon, kun tilgang til internett.

Dermed kan du jobbe med god kundebehandling fra hvor som helst!

 



Brukes av

SuperOffice Service - kundebehandling i fokus

Når en kunde tar kontakt forventes det at du vet hvem de er, hva de har kjøpt, hvem de var i dialog med sist og at du kjapt setter deg inn i deres situasjon. SuperOffice Service sammen med SuperOffice CRM er løsningen som gir deg denne informasjonen, -kjapt og enkelt.

Alle henvdelser som kommer inn via dine ulike kanaler som chat, e-post, telefon eller webskjema vil alle havne på samme sted og være knyttet til personen som har henvendt seg.

SuperOffice-service-skjermbilde



6 ting du vil like med SuperOffice Service

 

Sikrer svar til alle

Med SuperOffice Service sikrer du at alle henvendelser blir besvart. Alle henvendelser blir automatisk en sak/ticket og ligger i systemet til den blir løst.

Flerkanal løsning

La kundene kontakte deg via e-post, telefon, chat eller webskjema, alt i en og samme løsning. Enkelt for kunden og enkelt for deg.

Full historikk på saken

All historikk på saken, fra første innkommende henvendelse, med alle svar, linker, bilder og kommentarer ligger på saken, slik at det er enkelt for en annen å ta over saken.

Autosvar og køsystem

Kunden får et autosvar med saksid og link til saken i kundesenteret. Saken legges i rett kø og varsler rett saksbehandler for å besvare saken.

Svarmal og FAQ'er

Du legger enkelt inn ulike svarmaler for å raskere kunne besvare oftestilte spørsmål.
Svar på oftestilte spørsmål kan også publiseres i FAQ på kundesentersiden.

Alt i én løsning

Hele organisasjonen har tilgang til å se alle henvendelser som har kommet inn fra kundene. Dette gjør at dialog med kundene er enklere og kunden blir ivaretatt bedre.

E-post henvendelse

Kunden sender inn en henvendelse til en e-postadresse.

Utvalgte e-postadresser som support@firma.no, post@firma.no, faktura@firma.no osv kommer direkte inn i sakssystemet og en ny sak/ticket blir opprettet. på denne måten sikrer du at noen fanger opp henvendelsen og besvarer den.

Chat

Kunden har startet en chat med dere på websiden.

I løsningen får du også tilgang til en chatløsning du kan legge ut på dine hjemmesider. Kundene starter en chat som enten blir svart ut direkte eller som kan overføres til en sak for videre behandling av en annen.

Kundesenter-side

Kunden kan finne svar på sine spørsmål selv.

I løsningen følger det også med et Kundesenter/min-side løsning.

På kundesenteret vil de ha tilgang til mer informasjon dere deler, både åpent eller lukket bak en innlogging.

Når kunden logger inn med passord vil de få tilgang til personlig data dere har om dem, samt alle tidligere saker de har registrert og fått besvart.

Inne på denne siden finner de også FAQ/Oftestilte spørsmål og svar.

FAQ

I min-side/kundesenter løsningen får du også en FAQ/Oftestilte spørsmål og svar modul.
Her legger du inn spørsmål dere ofte får, sammen med svaret på det. På denne måte får ku
ndene svar på sine spørsmpl 24/7 og trenger ikke vente på en kundebehandler.

Statistikk og dashboard

I SuperOffice Service får du også god oversikt over nøkkeltall for dine saker, som antall saker om dagen/uken, antall åpne sker, lukkedesaker, saker av ulik kategori eller knyttet til ulike kundebehandlere. Du kan også få liggetid, svartid, lukketid mm.

 

 

 

Se hvordan inkommende e-post behandles

I denne videoen ser du hvordan løsningen ser ut når en innkommende henvendelse via e-post skal behandles. 

Vi ser på hvordan det ser ut for kunden og hvordan en saksbehandler besvarer henvendelsen.

Vi ser på alternativet å svare manuelt ved å skrive hele svaret eller hvordan man enkelt benytter svarmaler.

 

Se hvordan Chat fungerer i praksis

I denne videoe ser du 3 varianter:

1. En chat som automatisk blir besvart med FAQ

2. En chat som svares ut av en kundebehandler

3. En chat som må overføres som en skal for videre behandling.

 

Se hvordan Kundesenteret fungerer

I denne videoen viser vi hvordan SuperOffice Kundesenter fungerer.

Vi ser på hvordan det ser ut både for en registrert innlogget kunde og før man logger seg inn.

Her kan man søke i FAQ'er, skrive inn spørsmål og få foreslptte FAQ'er som svar eller sende inn ny sak om man ikke finner svar på sitt spørsmål.

 


Hvorfor Exsitec?

 

 

 

 

 

web-ball-people

 

4000 kunder
i Norden

I over 20 år har Exsitec hjulpet bedrifter med å digitalisere sin virksomhet for å nå sine ambisjoner. Med kombinasjonen nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med våre kunder gjennomført et tusentalls vellykkede leveranseprosjekter.

web-ball-prize

 

Langsiktige
kunderelasjoner

Vi jobber med langsiktige kunderelasjoner ved å ta ansvar før, under og etter leveransen. Med en engasjert support, proaktiv forvaltning og kontinuerlig inspirasjon skaper vi verdi på både kort og lang sikt. Sammen leverer vi løsninger som utgjør en forskjell i kundens virksomhet.

web-ball-intagration - cog wheel

 

En fungerende helhet

Med å kombinere utvalgte system og tjenester til en fungerende helhet skaper vi forutsetninger for hver kunde til å nå sine ambisjoner. Med bærekraftige integrasjonsløsninger og skreddersydde systemtilpasninger med brukeren i fokus sørger vi for at systemene fungerer sammen

Vi tilbyr support på
SuperOffice Service

Vi hjelper våre kundermed mange ulike problemstillinger innen CRM.
De som utnytter løsningen og får mest igjen for sin CRM investering er
kundene som også har supportavtale.
Terskelen for å spørre om noe er vesentlig lavere
og de får også med seg tips og triks på veien. 

Trine Ølberg

 

 

Lurer du på noe om SuperOffice Service? Trine svarer deg gjerne.