INTEGRASJONER
INTEGRASJONER
Exsitec Connect forenkler integrasjonen mellom tredjepartssystemer og Visma Global eller Visma Business.
Med Exsitec Connect kan du blant annet hente kunder, artikler, priser, ordre, fakturaer, lagerbeholdninger og tilsvarende. Du kan også opprette kunder, ordre og regnskapsbunter. Løsningen gir deg i tillegg tilgang til egendefinerte tabeller og felter.
Henter ut artikler som overføres til lagerstyringssystemet. Det er unødvendig å legge inn samme artikler på nytt i flere systemer. Opprett og vedlikehold artiklene i ERP systemet, og la Exsitec Connect oppdatere lagerstyringssystemet med endringene som gjøres i ERP systemet.
Kunden plaserer en ordre i din nettbutikk og ordren opprettes automatisk i Visma Business/Visma Global, uten manuell håndtering. Netthandelsplattformen sender ordren til ERP systemet for videre håndtering i ordreprosessen. Ingen dobbel- eller manuell registrering er derfor nødvendig.
Servicesystemet oppretter en ordre når en ny service settes i gang. Servicesystemet oppdaterer deretter ordren i ERP systemet løpende med vare- og timeforbruk som legges inn i servicesystemet. Visma Business/Visma Global er oppdatert med all nødvendig data uten manuell registrering.
Da må du benytte Exsitec Cloud IPaaS som integrasjonsmotor i stedet.
Vi er integrasjonseksperter for forretningssystemer. Vi kan integrasjon på ordentlig.
Kontor
Support