CRM-systemet gir støtte gjennom hele kundereisen
Et CRM-system (Customer Relationship Management - CRM) håndterer kunderelasjoner og støtter opp om bedriftens prosesser gjennom hele kundereisen. I dag har de fleste CRM-løsninger flere moduler som løser utfordringer for salgs-, markeds- og kundeserviceavdelingene.
Marketing Automation
Sales Automation
Service & support
Integrasjoner
SuperOffice CRM
Med SuperOffice CRM får du systemstøtte for prosesser gjennom hele kundereisen. Å dele kundeinformasjon forbedrer kundeopplevelsen!
SuperOffice CRM er bygget opp med ulike moduler som støtter ulike prosesser. Du velger hvilke modul den enkelte bruker har behov for.
Med sakshåndteringsmodulen til SuperOffice (ticketløsning) får du full kontroll på alle henvendelser som kommer inn, være seg om de kommer inn via telefon, chat, e-post eller fyller ut et skjema på din nettside.
HubSpot
HubSpot gir deg verktøyet du trenger for å skape en ekstraordinær, datadrevet og komplett kundeopplevelse, med muligheter for å utvikle, endre og forbedre dine strategier.
Hubspot er en skyløsning med uante muligheter for automatisering av prosesser for at du skal kunne jobbe effektivt med mange prosesser på en gang.
Du setter selv sammen hvilke moduler du trenger for, om det er salgsprosessen, markedsføring eller service og support.
Sugar CRM
SugarCRM jobber derfor kontinuerlig med automatisk innsamling av verdifull informasjon i den kontekst dere jobber i. Brukere skal ikke bruke tid på manuell innlegging av verdifull informasjon.
Sugar CRM samler også inn relevant kundeinformasjon fra interne kilder som forretningssystem, lagersystem og andre systemer. Publikumsdata blir også lagt til fra nettsider og sosiale medier.
Noen av våre fornøyde kunder
Hva er CRM?
En kundeorientert strategi ligger til grunn for et vellykket CRM-arbeid.
Denne strategien må være basert på tydelige mål og en visjon av hvordan en meningsfull og verdifull kundeopplevelse ser ut.
Først når vi har definert våre mål og visjon av hvordan en verdifull kundeopplevelse ser ut, kan vår CRM begynne å komme til live.
Med CRM lærer vi å kjenne våre kunder på et dypere plan. Vi får en bedre forståelse av deres behov og kan i tillegg kunne forutse deres framtidige behov. Dette fremmer kundelojalitet...
HubSpot er ikke bare et CRM-system som lar bedrifter vokse og gir makten til brukerne. Det er så mye mer!
I tillegg til markedets mest kraftfulle marketing automation verktøy innebygget får du også støtte for salg og kundeservice i en og samme løsning. Hele organisasjonen får samme tilgang og oversikt over alle deres prospekts og kunder.
Fimaets størrelse
XS S M L
Geografisk område
Globalt
Cloud / On-premise
Cloud
Mobilapp
JA
Språk
EN SV DA NO FI
Prismodell
Modulbasert
Abonnement
Lisens
SuperOffice er et komplett CRM-system som verner om lange relationer, fra første kontaktpunkt til evigvarende kundeforhold.
Å samle all informasjon og kommunikasjon på et sted gjør at du og dine kolleger jobber smartere. Deling og gjenfinning av informasjon på tvers av virksomheten blir enklere. Dette er verdifullt både for deg og for dine kunder.
Fimaets størrelse
XS S M L
Geografisk område
NO SE DK FI
Cloud / On-premise
Cloud / On-premise
Mobilapp
JA
Språk
EN SV DA NO FI
Prismodell
Modulbasert
Abonnement
Lisens
SugarCRM er CRM-systemet for dere som har kommet litt lengre i deres digitaliseringsreise og som er et litt større selskap.
SugarCRM har et komplett salg og kundeservicetjenster med en kraftig tilbud - kontrakt - ordreflyt. Sugar CRM har fokus på automatisk innhenting av data fra ulike forretningssystem og andre applikasjoner.
Fimaets størrelse
XS S M L
Geografisk område
Globalt
Cloud / On-premise
Cloud & On-premise
Mobilapp
JA
Språk
EN SV DA NO FI
Prismodell
Modulbasert
Abonnement
Lisens
CRM 3 min
Hvordan utnytte kundedata
Les hvorfor det er kritisk å utnytte kundedata fullt ut, og få praktiske tips om hvordan du kan gjøre dette effektivt...
Hvordan forberede seg til Gen AI i CRM-systemet
I dagens stadig mer digitaliserte verden er det avgjørende å forberede seg på Gen AI for å maksimere effektiviteten og...
CRM 3 min
3 enkle tips for å øke salget
Vi har utforsket strategier som styrker forholdet til dine nåværende kunder, effektive måter for å tiltrekke nye, og...
Les flere innlegg om både CRM og andre relevante temaer på Exsitec bloggen!
4000 kunder
i Norden
I over 20 år har Exsitec hjulpet bedrifter med å digitalisere sin virksomhet for å nå sine ambisjoner. Med kombinasjonen nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med våre kunder gjennomført et tusentalls vellykkede leveranseprosjekter.
Langsiktige
kunderelasjoner
Vi jobber med langsiktige kunderelasjoner ved å ta ansvar før, under og etter leveransen. Med en engasjert support, proaktiv forvaltning og kontinuerlig inspirasjon skaper vi verdi på både kort og lang sikt. Sammen leverer vi løsninger som utgjør en forskjell i kundens virksomhet.
En fungerende helhet
Med å kombinere utvalgte system og tjenester til en fungerende helhet skaper vi forutsetninger for hver kunde til å nå sine ambisjoner. Med bærekraftige integrasjonsløsninger og skreddersydde systemtilpasninger med brukeren i fokus sørger vi for at systemene fungerer sammen
Vi tilbyr support på
løsninger vi leverer
Vår support er eksperter på hele vår systemportefølje.
Vi tilbyr support på SuperOffice CRM.