CRM-systemet gir støtte gjennom
hele kundereisen
CRM-systemet håndterer kunderelasjoner og støtter opp om bedriftens prosesser gjennom hele kundereisen. I dag har de fleste CRM-løsninger flere moduler og funksjoner som løser utfordringer for salg, marked og kundeserviceavdelingene.
Markedsledende CRM-system
SuperOffice CRM
Få full oversikt over dine kunder og kontakter, fra første kontaktpunkt og gjennom hele kundeforholdet.SuperOffice Service
Med sakshåndteringsmodulen til SuperOffice (ticketløsning) får du full kontroll på alle henvendelser.Hubspot
Hubspot har uante muligheter for automatisering slik at du skal kunne jobbe effektivt med mange prosesser på en gang.SugarCRM
SugarCRM knytter salg-, marked- og serviceteamet sammen ved at systemet gjør jobben så de kan fokusere arbeidsoppgavene.Noen av våre fornøyde CRM-kunder
/Norgro.webp)
/Client%20logo%20-%20M%C3%B8ller%20Eiendom.webp)
/OneCo%20Techlogies.webp)
/Gulventrepren%C3%B8ren.webp)
/Client%20logo%20-%20%20Maskinstyring.webp)
/First%20Mover%20Group.webp)


/Volvat%20-%20Client%20Logos%202023.webp)
Hva er CRM?
CRM er mer enn et system, det er en strategi.
En kundeorientert strategi ligger til grunn for et vellykket CRM-arbeid.
Denne strategien må være basert på tydelige mål og en visjon av hvordan en meningsfull og verdifull kundeopplevelse ser ut.
Først når vi har definert våre mål og visjon av hvordan en verdifull kundeopplevelse ser ut, kan vår CRM begynne å komme til live.
Med CRM lærer vi å kjenne våre kunder på et dypere plan. Vi får en bedre forståelse av deres behov og kan i tillegg kunne forutse deres framtidige behov. Dette fremmer kundelojalitet...

Funksjoner i et CRM-system
Marketing
Fokuser på aktiviteter som øker sannsynligheten for konvertering og tilpass hver kampanje og aktivitet med Marketing Automation.
Intuitive kampanjeverktøy, AI-baserte forutsetninger og overlegen rapportering gjør at du forstår respondentenes engasjement, forbedrer konverteringsraten og genererer mer inntekter.
Med ett system for marketing automation gjør systemet jobben for deg.
Salg
Spor og overvåk aktiviteter, få påminnelser når frister nærmer seg, kartlegg hver kundes reise og automatiser så mange prosesser som du behøver.
Med pipeline management får du også hjelp til å huske å følge opp dine salgscase til rett tid, i tillegg til at både du og dine kolleger har oversikt over pågående prosesser.
Med Sales Automation kan du la systemet gjøre jobben. Det blir lettere å vinne salget med et salgssystem!
Support
Med en support-/ticketløsning sørger du for at alle henvendelser blir tatt i mot og besvart.
Du får en omfattende kundeoversikt, sikrer at dine SLA-avtaler overholdes, kan forutse behov med AI-funksjonalitet, dele informasjon i kundeportaler og være tilstede for dine kunder med omnikanal-kommunikasjon.
Med en support-/ticketløsning i ditt CRM-system ivaretar du kundene på en mye bedre måte. La kunderealsjonene være gode og vare evig.
Integrasjoner
I dagens forretningsverden er effektiv informasjonsflyt og sømløs datahåndtering avgjørende for å opprettholde konkurranseevnen.
En integrasjon mellom CRM-systemet og dine andre forretningssystem gir deg en unik mulighet til å forbedre kundeopplevelsen og maksimere verdien av dine kundedata.
Ved å koble sammen ERP- og CRM-systemene får du en helhetlig plattform som gir full innsikt i kundereisen – fra første kontakt til økonomiske transaksjoner og leveranser.
Vi har support på CRM-systemet!
Vi tar ansvar, også etter implementeringen!
Vi tilbyr brukerstøtte på CRM-systemene og mange andre forretningssystem. Les mer om bukerstøtteavtalen →
Les mer om CRM
Integrasjons-muligheter mellom ERP- og CRM-systemet
I dagens forretningsverden er effektiv informasjonsflyt og sømløs datahåndtering avgjørende for å opprettholde konkurranseevnen. En integrasjon mellom ERP-systemet og CRM-systemet gir virksomheter en unik mulighet til å forbedre kundeopplevelsen og maksimere verdien av sine kundedata.Hvordan utnytte kundedata
De fleste bedrifter har tilgang til omfattende informasjon om sine kunder, noe som representerer en potensiell gullgruve for de som vet hvordan de skal utnytte disse dataene. I dette blogginnlegget vil vi utforske hvorfor det er kritisk å utnytte kundedata fullt ut, og gi praktiske tips om hvordan du kan gjøre dette effektivt for å transformere din virksomhet.Hvordan forberede seg til Gen AI i CRM-systemet
I dagens stadig mer digitaliserte verden er det avgjørende å forberede seg på Gen AI for å maksimere effektiviteten og kundetilfredsheten i CRM-systemet. Men før man skal ta i bruk nye verktøy, er det enda viktigere å forberede seg grundig.3 enkle tips for å øke salget
54% av selgere sier at salg i 2023 var vanskeligere enn før. Det er ikke bare fordi virksomheter sliter økonomisk, men kunder har også høyere forventninger enn før. Det har blitt viktigere å skille seg ut i konkurransen om å vinne nye kunder.
Her får du 3 råd som kan hjelpe salgene i din virksomhet
Gjør dette i SuperOffice CRM
Selv om mange tar sommerferie er det alltid noen som jobber når andre har fri.Sørg for at kundene dine som jobber i sommer blir tatt hånd om på en best mulig måte, selv om du ikke er tilstede. Her får du noen enkle tips som gir deg mulighet til å nyte sommeren, samtidig som dine kunder er informert og får en god kundeopplevelse.