CRM systemet gir støtte gjennom hele kundereisen

Et CRM system (Customer Relationship Management - CRM) håndterer kunderelasjoner og støtter opp om bedriftens prosesser gjennom hele kundereisen. I dag har de fleste CRM løsninger flere moduler som løser utfordringer for salgs-, markeds- og kundeserviceavdelingene.

Marketing Automation

Fokuser på aktiviteter som øker sannsynligheten for konvertering og tilpass hver aktivitet med Marketing Automation. Intuitivt kampanjeverktøy, AI-baserte forutsetninger og overlegen rapportering gjør at du kan forstå engasjementet, forbedre konverteringen og generere mer inntekter. Med ett system for marketing automation kan du la plattformen gjøre jobben.

Sales Automation

Det blir lettere å vinne salget med et salgssystem. Spor og overvåk aktiviteter, få påminnelser når friser nærmer seg, kartlegg hver kundes reise og automatiser så mange prosesser som du behøver. Med pipeline management får du også hjelp til å huske å følge opp dine salgscase til rett tid i tillegg til at både du og dine kolleger har oversikt over pågående prosesser. Med salgssystem og Sales Automation kan du la systemet gjøre jobben. 

Service & support

Med rett CRM system lar du ikke lengre kundene vente mens du leter etter svar. Få en omfattende kundeoversikt, sikre at dine SLA avtaler overholdes, forutse behov med AI, del informasjon i kundeportaler og vær tilstede for dine kunder med omnikommunikasjon. Med en serviceløsning i ditt CRM system kan du la plattformen gjøre jobben.

Integrasjoner

Det er  sjelden at en virksomhet har kun ett system. Forskjellige forretningssystemer som ERP-, BI-, Time- og Lønnsystem, samt andre bransjeløsninger inneholder ulik informasjon. Derfor er det viktig at disse systemene snakker sammen og er tett integrert, slik at dere jobber mest mulig effektivt. Med rett integrasjonsplatform lar du systemet gjøre jobben. 

 

 

 

 

 

 

 

Markedsledende system innen CRM

SuperOffice CRM

Med SuperOffice CRM får du systemstøtte for prosesser gjennom hele kundereisen.  Å dele kundeinformasjon forbedrer kundeopplevelsen!
SuperOffice CRM er bygget opp med ulike moduler som støtter ulike prosesser. Du velger hvilke modul den enkelte bruker har behov for.

Med sakshåndteringsmodulen til SuperOffice (ticketløsning) får du full kontroll på alle henvendelser som kommer inn, være seg om de kommer inn via telefon, chat, e-post eller fyller ut et skjema på din nettside.

Les mer om SuperOffice CRM ->

HubSpot

HubSpot gir deg verktøyet du trenger for å skape en ekstraordinær, datadrevet og komplett kundeopplevelse, med muligheter for å utvikle, endre og forbedre dine strategier.

Hubspot er en skyløsning med uante muligheter for automatisering av prosesser for at du skal kunne jobbe effektivt med mange prosesser på en gang.

Du setter selv sammen hvilke moduler du trenger for, om det er salgsprosessen, markedsføring eller service og support. 

Les mer om HubSpot ->

Sugar CRM

SugarCRM jobber derfor kontinuerlig med automatisk innsamling av verdifull informasjon i den kontekst dere jobber i. Brukere skal ikke bruke tid på manuell innlegging av verdifull informasjon.

Sugar CRM samler også inn relevant kundeinformasjon fra interne kilder som forretningssystem, lagersystem og andre systemer. Publikumsdata blir også lagt til fra nettsider og sosiale medier.

Les mer om SugarCRM ->

Noen av våre fornøyde kunder



Hva er CRM?

En kundeorientert strategi ligger til grunn for et vellykket CRM-arbeid.
Denne strategien må være basert på tydelige mål og en visjon av hvordan en meningsfull og verdifull kundeopplevelse ser ut.

Først når vi har definert våre mål og visjon av hvordan en verdifull kundeopplevelse ser ut, kan vår CRM begynne å komme til live.
Med CRM lærer vi å kjenne våre kunder på et dypere plan. Vi får en bedre forståelse av deres behov og kan i tillegg kunne forutse deres framtidige behov. Dette fremmer kundelojalitet... 

 

Sammenlign CRM systemer

HubSpot transp-200x70

HubSpot er ikke bare et CRM-system som lar bedrifter vokse og gir makten til brukerne. Det er så mye mer!

I tillegg til markedets mest kraftfulle marketing automation verktøy innebygget får du også støtte for salg og kundeservice i en og samme løsning. Hele organisasjonen får samme tilgang og oversikt over alle deres prospekts og kunder.


Fimaets størrelse
XS S M L

Geografisk område
Globalt


Cloud / On-premise
Cloud


Mobilapp
JA


Språk
EN   SV   DA   NO   FI


Prismodell
Modulbasert
Abonnement
Lisens

Omdømme

 

Omdømme fraBusinesswith logo

Samlet omdømmekarakter

4.48/5
businesswith_hubspot_09_23
 

Brukernes vurdering

Systemet har alle funksjoner som man kan forventer av et CRM-system. At det i tillegg kan integreres så bra med øvrige Hubspot system er fantastisk!

SuperOffice transp-200x70

SuperOffice er et komplett CRM-system som verner om lange relationer, fra første kontaktpunkt til evigvarende kundeforhold. 

Å samle all informasjon og kommunikasjon på et sted gjør at du og dine kolleger jobber smartere. Deling og gjenfinning av informasjon på tvers av virksomheten blir enklere. Dette er verdifullt både for deg og for dine kunder.


Fimaets størrelse
XS S M L

Geografisk område
NO   SE   DK   FI


Cloud / On-premise
Cloud 
/ On-premise


Mobilapp
JA


Språk
EN   SV   DA   NO   FI


Prismodell
Modulbasert
Abonnement
Lisens

Omdømme

 

Omdømme fraBusinesswith logo

Samlet omdømmekarakter

4.34/5

businesswith_superoffice_09_23

Brukernes vurdering

Enkelt når man har lært seg hvordan saker og ting hører sammen og at det finnes så mye klart fra start når det gjeledr integrasjon med O365 og den fantastiske fleksibiliteten.

Sugarcrm transp-200x70

SugarCRM er CRM-systemet for dere som har kommet litt lengre i deres digitaliseringsreise og som er et litt større selskap. 

SugarCRM har et komplett salg og kundeservicetjenster med en kraftig tilbud - kontrakt - ordreflyt. Sugar CRM har fokus på automatisk innhenting av data fra ulike forretningssystem og andre applikasjoner.


Fimaets størrelse
XS S M L

Geografisk område
Globalt


Cloud / On-premise
Cloud & On-premise


Mobilapp
JA


Språk
EN   SV   DA   NO   FI


Prismodell
Modulbasert
Abonnement
Lisens

Omdømme

 
 

Omdømme fraBusinesswith logo

Samlet omdømmekarakter

4.40/5

businesswith_sugar_09_23

Brukernes vurdering

Enkelt å konfigurere. Søkefunksjonaliteten. Gjør det lettere å organisere informasjon - Prisen sammenlignet med mange andre system.



Kravspesifikasjon CRM

 


Last ned kravspesifikasjon
for CRM system

Å bytte CRM system er krevende og vanskelig. Se på dette dokumentet som et eksempel eller inspirasjon på hvordan dere kan komme igang med å lage en kravspesifikasjon i forkant av deres CRM bytte.  

 

Les mer om CRM

Her er de 3 seneste innleggene om CRM fra Exsitec bloggen!

3 enkle tips for å øke salget

CRM 3 min

3 enkle tips for å øke salget

Vi har utforsket strategier som styrker forholdet til dine nåværende kunder, effektive måter for å tiltrekke nye, og...

Når skal man oppgradere sakshåndteringen?

CRM 2 min

Når skal man oppgradere sakshåndteringen?

Har du kontroll over henvendelsene i din bedrift? Å ha oversikt over kundene og deres historikk er avgjørende for å...

Fordelene med å integrere ERP systemet med CRM systemet

Integrasjon CRM ERP 3 min

Fordelene med å integrere ERP systemet med CRM systemet

fordelene med å integrere ERP systemet og CRM systemt og gir eksempler fra 2 av våre kunder som har integrert sine...

 

Les flere innlegg om både CRM og andre relevante temaer på Exsitec bloggen!

 


Hvorfor Exsitec?

 

 

 

 

 

 

web-ball-people

 

4000 kunder
i Norden

I over 20 år har Exsitec hjulpet bedrifter med å digitalisere sin virksomhet for å nå sine ambisjoner. Med kombinasjonen nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med våre kunder gjennomført et tusentalls vellykkede leveranseprosjekter.

web-ball-prize

 

Langsiktige
kunderelasjoner

Vi jobber med langsiktige kunderelasjoner ved å ta ansvar før, under og etter leveransen. Med en engasjert support, proaktiv forvaltning og kontinuerlig inspirasjon skaper vi verdi på både kort og lang sikt. Sammen leverer vi løsninger som utgjør en forskjell i kundens virksomhet.

web-ball-intagration - cog wheel

 

En fungerende helhet

Med å kombinere utvalgte system og tjenester til en fungerende helhet skaper vi forutsetninger for hver kunde til å nå sine ambisjoner. Med bærekraftige integrasjonsløsninger og skreddersydde systemtilpasninger med brukeren i fokus sørger vi for at systemene fungerer sammen

Vi tilbyr support på
løsninger vi leverer

Vår support er eksperter på hele vår systemportefølje.
Vi tilbyr support på SuperOffice CRM.

Trine Ølberg

 

 

Hva lurer du på om CRM? Trine svarer deg gjerne!