Innhold
Tips du kan gjøre i SuperOffice CRM før ferien setter i gang
Innhold
Sommeren står for dør, og mange skal nyte en velfortjent ferie.
Selv om mange tar sommerferie er det alltid noen som jobber når andre har fri.
Sørg for at kundene dine som jobber i sommer blir tatt hånd om på en best mulig måte, selv om du ikke er tilstede. Her får du noen enkle tips som gir deg mulighet til å nyte sommeren, samtidig som dine kunder er informert og får en god kundeopplevelse.
God lesning!
Hold kunden din informert
Informer om tilgjengelighet i sommer
Har dere like stor kapasitet til å betjene deres kunder i sommer?
Oppdater det automatiske svaret som går ut til de innkommende henvendelsene med forventet svartid, åpningstid ol.
Fraværsmeldinger
Det er smart å slå på fraværstatus, både i SuperOffice Service og i din email.
For dere som har mange pågående/åpne saker i SuperOffice Service bør du sette på fraværsmelding dersom det skulle komme inn spørsmål eller meldinger på saken. Dette er også smart dersom en kunde svarer på en gammel, avsluttet sak. Saken blir da automatisk satt til ufordelt slik at en kollega kan ta over.
Utsendelser
Har dere et ønske om å sende ut nyhetsbrev eller andre utsendelser og nyttig informasjon til kunder i ferien? Planlegg og automatiser utsendelsene i SuperOffice Marketing frem i tid! Da trenger dere ikke å stresse med hvem som skal ta over når du er på ferie.
Hold deg selv informert i ferien
Slå på varsler
Du kan veldig enkelt slå på varslinger når det kommer nye meldinger og saker i SuperOffice Service. Du kan også bli varslet angående ny oppfølging/invitasjon i SuperOffice CRM.
Planlegg oppfølginger frem i tid
Ikke la kundene dine glemme deg eller at de føler seg glemt etter ferien.
Legg inn oppfølginger i kalenderen din frem i tid for å høre hvordan det går hos kunden og hør om de trenger hjelp med noe.
Oppdater kalenderen
Legg inn hvilke dager du har ferie i SuperOffice kalenderen slik at dine kolleger vet når de kan kontakte deg og når du er tilbake.
SuperOffice CRM i lommen
Mobile CRM fra SuperOffice
Vi anbefaler alle å ta i bruk Mobile CRM (SuperOffice). I appen kan du opprette avtaler, sjekke kalenderen, finne kontaktinformasjon til kunder, og jobbe med saker når du er på farten!
Ønsker du å se om du og din bedrift benytter og utnytter deres SuperOffice CRM løsning best mulig? Ta kontakt for en uforpliktende samtale om mulighetene med SupeOffice CRM hos oss.
Relatert innhold
CRM 3 min
Hvordan utnytte kundedata
Les hvorfor det er kritisk å utnytte kundedata fullt ut, og få praktiske tips om hvordan du kan gjøre dette effektivt...
Hvordan forberede seg til Gen AI i CRM-systemet
I dagens stadig mer digitaliserte verden er det avgjørende å forberede seg på Gen AI for å maksimere effektiviteten og...
CRM 3 min
3 enkle tips for å øke salget
Vi har utforsket strategier som styrker forholdet til dine nåværende kunder, effektive måter for å tiltrekke nye, og...