Vi tror på ansvar etter levering.
Våre løsninger er viktige for våre kunder og ved hjelp av vår support sørger vi for at våre leveranser fungerer.
Du får flere fordeler av å tegne en brukerstøtteavtale med oss.
Har du enkle spørsmål til hvordan du skal bruke programvaren guider vi deg.
I vårt kundesenter finner du svar på mange oftestilte spørsmål (FAQ).
Våre kunder er det viktigste for oss, og vi har lovet å ta godt vare på alle våre kunder. Kundesenteret er hjertet av organisasjonen som hver dag bistår alle kunder som har spørsmål eller behov for hjelp til løsningen sin.
Kundesenteret er bemannet alle hverdager fra 08.00 - 16.00.
Du finner også mye god informasjon i vår FAQ.
Har du en supportsak, ønsker konsulentbistand, trenger å bestille tilleggslisenser, eller har du andre spørsmål så registrerer du enkelt din henvendelse på Kundesenterportalen.
Visma.net ERP
Visma Business
Visma Global
SuperOffice CRM
SuperOffice Service
eMarketeer
Visma.net Payroll
Visma Lønn
Huldt & Lillevik
OneStop Reporting
Medius
BX Software
Visma Dokumentsenter
Ønsker du et tilbud på brukerstøtteavtale?
Fyll inn din e-post så tar vi kontakt med deg!
Vi kan med sikkerhet si at vi gir god support til våre kunder. I flere år har vi stilt kundene 6 spørsmål om hva de synes om vår support etter at de har hatt en supportsak. Og tallene er klare. De siste 5 årene har de vært veldig fornøyd og det er i tillegg gledelig å se at vi har blitt enda litt bedre hvert år.
Vårt fokus på å ha den beste supporten gir resultater og kommer kundene våre til gode.
Skjermbilde fra vårt support NPS system
Våre prosjektkoordinatorer og prosjektledere sørger for at alt fra små konsulentoppdrag til store implementeringer, går etter planen.
Vi sørger for at programvaren fungerer godt sammen i din virksomhet.
Dere er eksperter på deres virksomhet - Vi er eksperter på forretningssystem.
I våre prosjekt leverer vi som oftest også integrasjoner mellom flere løsninger. Det er enten standard integrasjoner eller spesialutviklinger.