Support og Kundesenter


Vi hjelper deg! 

Kundene våre er aller viktigst for oss, og vi gjør vårt beste for å ta godt vare på dem. Kundesenteret er hjertet av organisasjonen som hver dag bistår alle kunder som har spørsmål eller behov for hjelp til løsningen sin.

 

 

 

 

 

 

 

 

Åpningstider

Kundesenteret er bemannet alle hverdager fra
08.00 - 16.00

Kontakt oss

Registrer din henvendelse i vår kundesenterportal
- raskt og enkelt!

FAQ

I kundesenterportalen finner du svar på mange ofte stilte spørsmål (FAQ).

Utnytt systemene på best mulig måte

Du trenger ikke en brukerstøtteavtale for å få hjelp fra oss. Men en brukerstøttetavtale gir rett til et ubegrenset antall henvendelser til support!

Det er mye tid å spare ved å få hjelp av en eksepert i stedet for å prøve og finne ut av alt på egenhånd. Med alle de gode rådene du i tilleg får på veien fra våre rådgivere på support erfarer vi at kundene utnytter systemene bedre.
Det er også brukerstøttekundene som er mest fornøyde med sine løsninger. 

support-berit (1)

 



Vi gir support på følgende produkter

ERP

Business NXT
Visma Net
Visma Business
Visma Global

CRM

SuperOffice CRM
SuperOffice Service
eMarketeer

HRM/Lønn

Payroll
Visma Lønn

Andre løsninger

OneStop Reporting
Medius
BX Software
Visma Dokumentsenter

Kundene er fornøyd

Vi kan med sikkerhet si at vi gir god support til våre kunder. I flere år har vi stilt kundene 6 spørsmål om hva de synes om vår support etter at de har hatt en supportsak. Og tallene er klare. De siste 5 årene har de vært veldig fornøyd og det er i tillegg gledelig å se at vi har blitt enda litt bedre hvert år.

Vårt fokus på å ha den beste supporten gir resultater og kommer kundene våre til gode. 

Evaluering av supporten

Skjermbilde fra vårt support NPS system



Prosjekt

Vi velger ut markedsledende system og tjenester, implementerer og konfigurerer løsningen, samt sørger for at den fungerer i deres virksomhet. Erfarne og nytenkende konsulenter finner den rette løsningen utifra deres behov for å nå deres ambisjoner.

Integrasjon

Få ut det meste av deres systemer ved at de jobber sammen som en velfungerende helhet. Vi bygger bærekraftige integrasjoner som bidrar til høyere grad av automatisering, færre kostbare feil og et raskere digitaliseringstempo for deres virksomhet. 
 

Forvaltning

Vi jobber langsiktig med våre kunders digitale løsninger. Gjennom et proaktivt og løpende utviklingsarbeid av deres prosesser og systemstøtte får dere ut det meste av deres digitale investeringer og maksimerer nytten for virksomheten og deres ansatte.

Support

Slipp avbrudd – våre kunnskapsrike medarbeidere gir deg rask hjelp når du behøver det. Med en effektiv og personlig support, lett tilgjengelig kunskapsbank og  et singel-point-of-contact får dere ut det meste av deres system og tjenster levert av Exsitec.

 


Hvorfor Exsitec?

 

 

 

 

 

web-ball-people

 

4000 kunder
i Norden

I over 20 år har Exsitec hjulpet bedrifter med å digitalisere sin virksomhet for å nå sine ambisjoner. Med kombinasjonen nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med våre kunder gjennomført et tusentalls vellykkede leveranseprosjekter.

web-ball-prize

 

Langsiktige
kunderelasjoner

Vi jobber med langsiktige kunderelasjoner ved å ta ansvar før, under og etter leveransen. Med en engasjert support, proaktiv forvaltning og kontinuerlig inspirasjon skaper vi verdi på både kort og lang sikt. Sammen leverer vi løsninger som utgjør en forskjell i kundens virksomhet.

web-ball-intagration - cog wheel

 

En fungerende helhet

Med å kombinere utvalgte system og tjenester til en fungerende helhet skaper vi forutsetninger for hver kunde til å nå sine ambisjoner. Med bærekraftige integrasjonsløsninger og skreddersydde systemtilpasninger med brukeren i fokus sørger vi for at systemene fungerer sammen

 

 

Ønsker du tilbud på brukerstøtteavtale? Fyll inn under så tar vi kontakt med deg!