Webinar 22. oktober kl. 13.00 - 13.30

Hvordan skape vekst med CRM?

Kundeopplevelse og kundereise har blitt avgjørende for å skille seg ut i dagens digitale marked. Det handler ikke lenger bare om produktet – men om hvordan kundene opplever hver kontakt med deg.

I dette webinaret ser vi hvordan et moderne CRM-system kan bli motoren for vekst. Vi viser hvordan du kan samle innsikt, automatisere prosesser og skape personlige opplevelser som bygger lojalitet og tillit.

 

Agenda:

  • Hva som kjennetegner en god kundeopplevelse – og hvorfor den er så viktig

  • Hvordan du kan kartlegge og forbedre kundereisen i praksis

  • Hvordan CRM bidrar til å samle data, skape flyt mellom avdelinger og levere mer verdi til kundene dine

  • Hvordan SuperOffice CRM støtter hele prosessen – fra første kontakt til lojal kunde

 

Meld deg på og se hvordan du kan bruke CRM som drivkraft for vekst og et verktøy for varige kundeforhold!

 

Webinaret er live fra studio og vi sender ut opptak til alle påmeldte i etterkant

Meld deg på webinar!