Strategisk innkjøp -automatisert og effektivt
Et innkjøpssystem brukes for å effektivisere innkjøpsprosessen. Innkjøpsprosessen omfatter alt fra å identifisere hva som skal kjøpes, sammenligne priser fra ulike leverandører og gjennomføre forhandlinger til å lage avtaler og følge opp leveranser. Innkjøpssystemet er et viktig verktøy for bedrifter, da det kan påvirke både kostnader og leveringssikkerhet på en avgjørende måte.
Effektiviserte prosesser
Reduserer risiko for feil
Økt åpenhet
Rapportering
Medius Spend Management
Medius Spend Management er en modul basert løsning for å administrere og kontrollere selskapets utgifter gjennom sømløs styring av leverandører, kontrakter, fakturaer og betalinger. Løsningen hjelper deg med blant annet å få kontroll over både direkte og indirekte innkjøp, på ett og samme sted.
EazyStock
EazyStock er et lagerstyringssystem som hjelper deg med å optimalisere, analysere og simulere lageret for å kunne oppnå økt servicenivå, mer salg og reduserte kostnader.
Noen av våre fornøyde kunder
Effektiviser prosessen for strategisk innkjøp
Den strategiske innkjøpsprosessen er alt som skjer fra anskaffelse til betaling.
Anskaffelsen - Spar tid på å gjennomføre og sammenstille anskaffelser.
Avtalehåndtering - Få god oversikt over alle avtaler, med autorisasjonskontroll, tilgangssyring og fornyelsestidspunkt.
Innkjøp - Sørg for at innkjøpene gjøres fra rett leverandør til rett pris.
Leverandørfaktura - Minimer manuell håndtering av leverandørfakturaer med automatisk kobling av faktura mot innkjøp.
Leverandørstyring - Automatisér onboardingprosessen og sikre at leverandørerene etterlever dine krav.
Betaling - Betal dine leverandører til rett tid, uten rentekostnader.
Exsitec AB har holdt 2 webinar for å hjelpe dere som vurderer å implementere en løsning for innkjøpsoptimalisering.
I det ene webinaret snakker de om hvordan en moderne innkjøpsavdeling jobber, −best practise.
I det andre ser de på hvordan et innkjøpsoptimeringssystem kan fungere i praksis, med konkrete eksempler på det de snakket om i det første webinaret.
Last ned kravspesifikasjon
for innkjøpsoptimalisering
Å anskaffe eller bytte system for innkjøpsoptimalisering er ikke noe man gjør så ofte.
Se på dette dokumentet som et eksempel eller inspirasjon på hvordan dere kan komme igang med å lage en kravspesifikasjon i forkant av deres optimaliseringsprosjekt.
Supply Chain Management
Supply Chain Management er styringen av et nettverk som brukes til å levere produkter og tjenester,
fra råvare til kunde, gjennom fysisk distribusjon, informasjonsflyt og penger.
Målet er å produsere og distribuere et spesifikt produkt til sluttkunden på en kostnadseffektiv måte.
Blogg
Hva er Supply Chain Management
Supply Chain Management (SCM) er enkelt oppsummert styringen av et nettverk som brukes til å levere produkter og tjenester, fra råvare til kunde, gjennom fysisk distribusjon, informasjonsflyt og penger.
Guide
Supply Chain Management i praksis
Hva er Supply Chain Management og hvordan fungerer det i praksis innen de ulike områdene?
Guiden gir deg en grunnleggende innføring.
Les flere innlegg om både innkjøp og andre relevante temaer på Økonombloggen!
4000 kunder
i Norden
I over 20 år har Exsitec hjulpet bedrifter med å digitalisere sin virksomhet for å nå sine ambisjoner. Med kombinasjonen nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med våre kunder gjennomført et tusentalls vellykkede leveranseprosjekter.
Langsiktige
kunderelasjoner
Vi jobber med langsiktige kunderelasjoner ved å ta ansvar før, under og etter leveransen. Med en engasjert support, proaktiv forvaltning og kontinuerlig inspirasjon skaper vi verdi på både kort og lang sikt. Sammen leverer vi løsninger som utgjør en forskjell i kundens virksomhet.
En fungerende helhet
Med å kombinere utvalgte system og tjenester til en fungerende helhet skaper vi forutsetninger for hver kunde til å nå sine ambisjoner. Med bærekraftige integrasjonsløsninger og skreddersydde systemtilpasninger med brukeren i fokus sørger vi for at systemene fungerer sammen