1

On-demand webinar

SuperOffice Service - Hvordan betjene dine kunder effektivt?

Wave Image
Publisert: 05.04.22 | CRM

Nysgjerrig på hvordan du effektiviserer kundehenvendelser?

Kundene er det viktigste i alle bedrifter og det er lettere enn noen gang å bytte leverandør. Derfor er det ekstremt viktig å ta godt vare på kundene sine og å gi dem en god kundeopplevelse.

Med SuperOffice Service, sammen med Customer Engagement Platform (kundesenter/min side) og chat vil du kunne betjene dine kunder på en effektiv måte.

-> Innkommende henvendelser via e-post, chat, webskjema eller telefon samles på et sted og får et unikt saknummer

-> Sakene kategoriseres og legges i rett kø

-> All kommunikasjon gjeldende en sak ligger på et sted

-> Effektiviser svarprosessen med svarmaler og hurtigsvar

-> Tilgang til ofte stilte spørsmål og svar (FAQ) både på kundesentersiden og internt for medarbeider

I dette webinaret gir vi deg et kjapt innblikk i hvordan du kan jobbe med sakshåndtering både fra e-post, chat og med kundesenter.
Les mer om SuperOffice Service ->


Webinaret passer for alle som har dialog med kunder og leverandører.

Relatete on-demand webinar

SuperOffice CRM - Hele kundereisen i ett system

CRM 1 min

SuperOffice CRM - Hele kundereisen i ett system

I dette webinaret forteller vi deg om alle mulighetene du har i SuperOffice og hvordan du samler hele kundereisen.

Smarte apper til SuperOffice CRM

CRM 1 min

Smarte apper til SuperOffice CRM

Pierre fra Infobridge og Gustav fra Exsitec forteller deg om mulighetene du har ved å bruke apper for å optimalisere...

Hvorfor integrere ERP-systemet med CRM-systemet?

Integrasjon CRM ERP 1 min

Hvorfor integrere ERP-systemet med CRM-systemet?

Hvordan kan et integrert ERP- og CRM-system gi virksomheter vekst og kontroll? Se webinaret og se om du også får...

Toggle Icon Author Avatar

Kontakt
oss

Close

Kontakt Exsitec Norge