On-demand webinar
SuperOffice Service - Hvordan betjene dine kunder effektivt?

Nysgjerrig på hvordan du effektiviserer kundehenvendelser?
Kundene er det viktigste i alle bedrifter og det er lettere enn noen gang å bytte leverandør. Derfor er det ekstremt viktig å ta godt vare på kundene sine og å gi dem en god kundeopplevelse.
Med SuperOffice Service, sammen med Customer Engagement Platform (kundesenter/min side) og chat vil du kunne betjene dine kunder på en effektiv måte.
-> Innkommende henvendelser via e-post, chat, webskjema eller telefon samles på et sted og får et unikt saknummer
-> Sakene kategoriseres og legges i rett kø
-> All kommunikasjon gjeldende en sak ligger på et sted
-> Effektiviser svarprosessen med svarmaler og hurtigsvar
-> Tilgang til ofte stilte spørsmål og svar (FAQ) både på kundesentersiden og internt for medarbeider
I dette webinaret gir vi deg et kjapt innblikk i hvordan du kan jobbe med sakshåndtering både fra e-post, chat og med kundesenter.
Les mer om SuperOffice Service ->
Webinaret passer for alle som har dialog med kunder og leverandører.
Relatete on-demand webinar

CRM 1 min
SuperOffice CRM - Hele kundereisen i ett system
I dette webinaret forteller vi deg om alle mulighetene du har i SuperOffice og hvordan du samler hele kundereisen.

CRM 1 min
Smarte apper til SuperOffice CRM
Pierre fra Infobridge og Gustav fra Exsitec forteller deg om mulighetene du har ved å bruke apper for å optimalisere...

Integrasjon CRM ERP 1 min
Hvorfor integrere ERP-systemet med CRM-systemet?
Hvordan kan et integrert ERP- og CRM-system gi virksomheter vekst og kontroll? Se webinaret og se om du også får...