screen

On-demand

Webinar akkurat når det passer deg

SuperOffice Service - Hvordan betjene dine kunder effektivt?

Lengde på video

18 min

Dato for opptak

5. april 2022

Nysgjerrig på hvordan du effektiviserer kundehenvendelser?

Kundene er det viktigste i alle bedrifter og det er lettere enn noen gang å bytte leverandør. Derfor er det ekstremt viktig å ta godt vare på kundene sine og å gi dem en god kundeopplevelse.

Med SuperOffice Service, sammen med Customer Engagement Platform (kundesenter/min side) og chat vil du kunne betjene dine kunder på en effektiv måte.

  • Innkommende henvendelser via e-post, chat, webskjema eller telefon samles på et sted og får et unikt saknummer
  • Sakene kategoriseres og legges i rett kø
  • All kommunikasjon gjeldende en sak ligger på et sted
  • Effektiviser svarprosessen med svarmaler og hurtigsvar
  • Tilgang til ofte stilte spørsmål og svar (FAQ) både på kundesentersiden og internt for medarbeider

I dette webinaret gir vi deg et kjapt innblikk i hvordan du kan jobbe med sakshåndtering både fra e-post, chat og med kundesenter.


Webinaret passer for alle som har dialog med kunder og leverandører.

Har du et spørsmål til oss?

Fyll ut skjemaet dersom du har spørsmål om webinaret eller noe annet du ønsker å bli kontaktet om.