On-demand webinar
SuperOffice Service - Hvordan betjene dine kunder effektivt?

Nysgjerrig på hvordan du effektiviserer kundehenvendelser?
Kundene er det viktigste i alle bedrifter og det er lettere enn noen gang å bytte leverandør. Derfor er det ekstremt viktig å ta godt vare på kundene sine og å gi dem en god kundeopplevelse.
Med SuperOffice Service, sammen med Customer Engagement Platform (kundesenter/min side) og chat vil du kunne betjene dine kunder på en effektiv måte.
-> Innkommende henvendelser via e-post, chat, webskjema eller telefon samles på et sted og får et unikt saknummer
-> Sakene kategoriseres og legges i rett kø
-> All kommunikasjon gjeldende en sak ligger på et sted
-> Effektiviser svarprosessen med svarmaler og hurtigsvar
-> Tilgang til ofte stilte spørsmål og svar (FAQ) både på kundesentersiden og internt for medarbeider
I dette webinaret gir vi deg et kjapt innblikk i hvordan du kan jobbe med sakshåndtering både fra e-post, chat og med kundesenter.
Les mer om SuperOffice Service ->
Webinaret passer for alle som har dialog med kunder og leverandører.
Andre on-demand webinar

ERP 1 min
NextStep - Webinarserie Episode 4: Bærekraft og rapportering
Fjerde og siste episode i webinarserien om ERP. Wilhelm og Thomas får besøk av Håkon i studio og tema er: Bærekraft og...

ERP 1 min
NextStep - Webinarserie Episode 3: Sikkerhet i skyen
Lær om sikkerhet i skybasert ERP i tredje episode av vår webinarserie med Wilhelm og Thomas. Beskytt din bedrift...

HRM 1 min
Nye krav til arbeidsavtaler og Dottie HR
1. juli 2024 ble kravene i arbeidsmiljøloven utvidet til hva som skal stå i arbeidsavtalen. Dette er betydelige...