CRM-systemet gir støtte gjennom

hele kundereisen

CRM-systemet håndterer kunderelasjoner og støtter opp om bedriftens prosesser gjennom hele kundereisen. I dag har de fleste CRM-løsninger flere moduler og funksjoner som løser utfordringer for salg, marked og kundeserviceavdelingene.

Noen av våre fornøyde CRM-kunder

Hva er CRM?

CRM er mer enn et system, det er en strategi.

En kundeorientert strategi ligger til grunn for et vellykket CRM-arbeid.

Denne strategien må være basert på tydelige mål og en visjon av hvordan en meningsfull og verdifull kundeopplevelse ser ut.

Først når vi har definert våre mål og visjon av hvordan en verdifull kundeopplevelse ser ut, kan vår CRM begynne å komme til live.

Med CRM lærer vi å kjenne våre kunder på et dypere plan. Vi får en bedre forståelse av deres behov og kan i tillegg kunne forutse deres framtidige behov. Dette fremmer kundelojalitet... 

kollega3-webbilde2025

Funksjoner i et CRM-system

Marketing

Fokuser på aktiviteter som øker sannsynligheten for konvertering og tilpass hver kampanje og aktivitet med Marketing Automation.

Intuitive kampanjeverktøy, AI-baserte forutsetninger og overlegen rapportering gjør at du forstår respondentenes engasjement, forbedrer konverteringsraten og genererer mer inntekter.

Med ett system for marketing automation gjør systemet jobben for deg.

Salg

Spor og overvåk aktiviteter, få påminnelser når frister nærmer seg, kartlegg hver kundes reise og automatiser så mange prosesser som du behøver.

Med pipeline management får du også hjelp til å huske å følge opp dine salgscase til rett tid, i tillegg til at både du og dine kolleger har oversikt over pågående prosesser.

Med Sales Automation kan du la systemet gjøre jobben. Det blir lettere å vinne salget med et salgssystem!

Support

Med en support-/ticketløsning sørger du for at alle henvendelser blir tatt i mot og besvart.

Du får en omfattende kundeoversikt, sikrer at dine SLA-avtaler overholdes, kan forutse behov med AI-funksjonalitet, dele informasjon i kundeportaler og være tilstede for dine kunder med omnikanal-kommunikasjon.

Med en support-/ticketløsning i ditt CRM-system ivaretar du kundene på en mye bedre måte. La kunderealsjonene være gode og vare evig.

Integrasjoner

I dagens forretningsverden er effektiv informasjonsflyt og sømløs datahåndtering avgjørende for å opprettholde konkurranseevnen.

En integrasjon mellom CRM-systemet og dine andre forretningssystem gir deg en unik mulighet til å forbedre kundeopplevelsen og maksimere verdien av dine kundedata.

Ved å koble sammen ERP- og CRM-systemene får du en helhetlig plattform som gir full innsikt i kundereisen – fra første kontakt til økonomiske transaksjoner og leveranser.

Kravspesifikasjon CRM

Last ned kravspesifikasjon for nytt
CRM-system

Dette er et eksempel på hvordan dere kan komme igang med å lage en kravspesifikasjon i forkant av deres valg av nytt CRM-system. Legg igjen din e-postadresse for å laste ned dokumentet.

Vi har support på CRM-systemet!

Vi tar ansvar, også etter implementeringen!
Vi tilbyr brukerstøtte på CRM-systemene og mange andre forretningssystem. Les mer om bukerstøtteavtalen →