Innkjøpsprosessen

Smart innkjøpsstøtte for din bedrift, færre manuell oppgaver og flere automatiserte prosesser.


Effektiviser
strategiske innkjøp

Det finnes ett stort behov hos større organisasjoner å jobbe mer effektivt og enkelt med strategisk innkjøp for å redusere sin kostnader.

Innkjøpsavdelings arbeidsoppgaver favner over mye og vi i Exsitec sørger for at alle dine arbeidsoppgaver som strategisk innkjøper blir understøttet, effektivisert og mer verdiskapende ved hjelp av våre løsninger.

Vår ambisjon er å hjelpe bedrifter med å senke sina kostnader og samtidig oppleve en sømløs håndtering av leverandører og kontrakt i en iterativ skyløsning. Med implementering av riktig systemstøtte vil din bedrift på en effektiv og sikker måte ha mulighet til å forhandle og bygge gode relasjoner med dine leverandører for å få så gode kontraktsvilkår og priser som mulig.

Les mer om strategisk innkjøp ->

Contract management bild

 

001bloggar bakgrund

Leter du etter innkjøpsoptimering for lager? 

Områder som kan effektiviseres

auction-2289_9990366e-c502-477a-81a4-8485bb074463

Innkjøp

edit-text-3925_e4fe4042-4b20-414f-9edc-c744edd7a215

Kontraktshåndtering

identity-2782_040912be-2426-41ac-95b9-f9e13015d65c

Leverandørhåndtering

 

dollar-sign-2238_5aa79024-a843-4bbc-ba7c-ee90282abf3b

Betaling

 

refresh-file-3892_05214620-2fe2-4a38-91a2-e74879b236eb

Fakturering

 

shopping-cart-2164_1e5019a2-69af-4e47-bb39-20f39e4c11b6

Anskaffelse

Fakturahåndtering

Gjennomsnittlig tid for klassisk manuell håndtering av en faktura er 31 dager. Gjennom automatisert fakturahåndtering med Medius AP Automation (tidligere MediusFlow) er tiden nede i 6 dager og en tidsbesparelse på 80 %. Bruk tiden din på de riktige tingene.

Les mer om fakturahåndtering

Skärmavbild 2021-02-24 kl. 16.02.24
https://www.exsitec.se/hubfs/erik%20ahlepil%20rund.png
Erik Ahlepil

Forretningsutvikling

Mobil: +46 73 060 08 97
Epost: erik.ahlepil@exsitec.no

Spør meg om innkjøpsprosessen!