Prosjektsystem for økt kontroll og lønnsomhet
Prosjekthåndtering handler om hvordan du strukturerer og planlegger ulike prosjekter for å effektivisere prosjektene og virksomheten generelt. Med riktig system for prosjekthåndtering kan du oppnå de beste resultatene og optimalisere tiden til det fulle.
Forbedrer likviditeten
God innsikt og overblikk
Spar verdifull tid
Severa Project Management
Severa Project Management gir deg kontroll og oversikt over dine prosjekter, fra salg til fakturering. Løsningen passer godt for deg som jobber med reklame og media, ingeniørarbeid og arkitektur eller IT-rådgivning.
Noen av våre fornøyde kunder
/Client%20logo%20-%20%20Maskinstyring.webp)
/hoist%20group.webp)
/Budstikka.webp)
/Serit%20Eltele.webp)
/Glommen%20Mj%C3%B8sen%20Skog.webp)
/WSP.webp)
/Olav%20Thon%20Gruppen.webp)
/Client%20logo%20-%20FAFO.webp)
/JobZone.webp)
Fordeler med prosjekthåndtering
Prosjekthåndtering er hvordan vi velger å håndtere prosjekter rent administrativt for å få det til å fungere så smidig som mulig, for både deg og kunden.
Å bruke et verktøy som er spesielt tilpasset for prosjekt gir mange fordeler.
-
Prosjekt, fakturering og analyse i et og samme system
-
Tidsrapportering
-
Integrere prosjekt og fakturering - sparer tid og garanterer 100% faktureringsgrad
-
Raskere faktureringssyklus og innbetalinger av fakturaer
-
Funksjoner som støtter hele kjeden fra salg til fakturering
-
Integrere med eksisterende ERP- og CRM-system
Hvor mange lisenser trenger vi?
Hvor lang tid tar implementeringen?
Vi kan ikke si en fast implementeringstid, da det avhenger av dine spesifikke behov. Som regel kreves det like mye tid av deg/deres prosjektressurser som vi anslår vi må sette av til gjennomføringen. Kontakt oss for å få
et tilpasset prisforslag for tjenesten, samt konfigurasjon og opplæring.
Trenger vi en IT ansvarlig for å bruke systemet?
Hvem bør være med i prosjektgruppen?
Ved en implementering av Severa Project Management er det fordelaktig
dersom prosjektgruppen består av prosjektledere med beslutningsmyndighet, andre prosjektledere og eventuelt prosjektmedlemmer. Noen kunder foretrekker
også å ha noen fra økonomiavdelingen med i prosjektgruppen. Det er også viktig at prosjektgruppen ikke blir for stor, men at den består av de mest relevante personene.
Kan vi integrere det mot andre system vi har?
Må vi ha andre systemer fra Visma?
Hvordan får vi best utbytte av løsningen?
For å få maksimalt utbytte av Severa Project Management er det viktig at alle som jobber med prosjekter jobber i systemet. All prosjektoppfølging bør stort sett gjøres direkte i Severa for å ha alle data samlet på ett sted.
I tillegg er det av stor betydning at alle brukere får riktig type opplæring for å bruke systemet riktig. Dette for å sikre digitalisering og automatisering av deler av prosjektene og å effektivisere prosjektledelsen.
Det handler om å jobbe inn systemet i arbeidsdagen din og sørge for at det blir en naturlig del av dine verktøy. For å få mest mulig ut av det, er det også viktig å la prosjektverktøyet snakke med andre systemer for å få viktig informasjon og fjerne unødvendige manuelle prosesser og oppgaver. Det skal være enkelt og morsomt å jobbe digitalt.

Prosjekt 2 min
Hva er forskjellen på Severa og Visma.net Project Management (VPM)?
I denne bloggen bessvarer vi det ofte stilte spørsmålet, hva er forskjellen på Severa og VPM. Det korte svaret på dette...

Prosjekt 2 min
Effektiv prosjektledelse med Severa Project Management
Severa Project Management er et prosjektledelsesverktøy tilpasset prosjekt- og konsulentselskaper.

Prosjekt 2 min
Hvilken rolle spiller valg av verktøy for timer og prosjektledelse når det gjelder å redusere bortkastet tid? Spare tid...
Les flere innlegg om prosjekthåndering og andre relevante temaer på Exsitec Bloggen og/eller Økonombloggen!
4000 kunder
i Norden
I over 20 år har Exsitec hjulpet bedrifter med å digitalisere sin virksomhet for å nå sine ambisjoner. Med kombinasjonen nordens største traineeprogram og markedets mest erfarne eksperter har vi sammen med våre kunder gjennomført et tusentalls vellykkede leveranseprosjekter.
Langsiktige
kunderelasjoner
Vi jobber med langsiktige kunderelasjoner ved å ta ansvar før, under og etter leveransen. Med en engasjert support, proaktiv forvaltning og kontinuerlig inspirasjon skaper vi verdi på både kort og lang sikt. Sammen leverer vi løsninger som utgjør en forskjell i kundens virksomhet.
En fungerende helhet
Med å kombinere utvalgte system og tjenester til en fungerende helhet skaper vi forutsetninger for hver kunde til å nå sine ambisjoner. Med bærekraftige integrasjonsløsninger og skreddersydde systemtilpasninger med brukeren i fokus sørger vi for at systemene fungerer sammen
Vi tilbyr support på prosjektløsninger vi leverer
Vår support er eksperter på hele vår systemportefølje.
Vi leverer også support på alle prosjektløsninger vi leverer.
Lurer du på noe om prosjekthåndtering? Mats svarer deg gjerne.











