Er EHF faktura og efaktura det samme?
EHF faktura og eFaktura i nettbanken er ikke det samme. Men både EHF faktura og eFaktura i...
Håndter din fakturering digitalt, automatiser manuelle prosesser og få raskere flyt og bedre kontroll.
Elektronisk fakturahåndtering inkluderer vanligvis import og skanning, granskning, matchning og kontering, samt attest, oppfølging og avslutningsvis kontroll. Meningen med elektronisk fakturahåndtering er å automatisere hele prosessen, og med elektroniske faktura å minimere eller eliminere manuell håndtering.
Økt automasjon med opprettholdt kontroll og sporbarhet med digitalt arkiv, søk enkelt opp fakturaer og ta ut rapporter i det format du ønsker.
Frigør tid gjennom å automatisere tidkrevende manuelle arbeidsoppgaver, håndter kun avvikene og la systemet håndtere resten.
Eliminer unødvendig risiko, unngå feilbetalinger og forsinkelsesrenter gjennom automatisert fakturaflyt.
Attester fakturaer via mobilt grensesnitt og la medarbeiderne ha tilgang til fakturaene digitalt for raskere oppfølging.
Match fakturaer mot innkjøpsordre eller lignende, helt ned på radnivå og oppnå en høyere automatiseringsgrad.
I denne guiden har vi sammenfattet det du behøver vite for å få en større forståelse for elektronisk fakturahåndtering og hva det kan gjøre for din bedrift. (guiden er på svensk)
Elektronisk fakturahåndtering fungerer med alle typer fakturaer; papir, PDF og elektronisk.
Men håndteringen av dem er forskjellig. Det er spesielt stor variasjon i kvalitet og kontroll, i tillegg mister du muligheten for 100 % automatiseringsgrad med papir og PDF fakturaer.