On-demand webinar
SuperOffice CRM - Hele kundereisen i ett system

Nysgjerrig på hvordan du får oversikt over kundeforholdet?
Kundene er det viktigste i alle bedrifter og det er lettere enn noen gang å bytte leverandør. Derfor er det ekstremt viktig å ta godt vare på kundene sine og å gi dem en god kundeopplevelse.
Å strukturere informasjon og data om dine kunder i et CRM system burde være et minimum. Å dele denne informasjonen på tvers av organisasjonen gjør at alle er oppdatert på hva som skjer til enhver tid.
Hele kundereisen finner du i SuperOffice CRM;
-> fra første kontaktpunkt med ny potensiell kunde,
-> via markedsføringsprosessen
-> til et salgslead, salgsprosessen og pipeline management,
-> til leveranse og support av en eksisterende kunde - finner du i SuperOffice CRM.
Ved å integrere din SuperOffice CRM-løsning med ditt ERP-system gir deg i tillegg økonomisk informasjon om ditt kundeforhold på samme sted.
I dette webinaret snakker vi om og viser hvordan et CRM-system gir hele kundebildet samlet på et sted.
Webinaret passer for alle som har dialog med kunder og leverandører.
Relatete on-demand webinar

Integrasjon BI CRM 1 min
Hvorfor integrere CRM-systemet med BI-systemet?
Jobb smart og effektivt ved å ha CRM-systemet og BI-løsningen tett integrert. slik får du innsikt i dine CRM-data og...

Integrasjon CRM ERP 1 min
Hvorfor integrere ERP-systemet med CRM-systemet?
Hvordan kan et integrert ERP- og CRM-system gi virksomheter vekst og kontroll? Se webinaret og se om du også får...

Integrasjon CRM 2 min
Hvordan koble SuperOffice med ERP-systemet?
Ved å koble SuperOffice og ERP vil dere få en unik innsikt i SuperOffice, spare tid og få en mer sømløs og automatisert...